Rozwiń opcje i daj się wyszukać

Polacy coraz więcej podróżują, a poszukiwanie ofert na wyjazdy wakacyjne i weekendowe często rozpoczynają od internetu. Miejsca proponujące dużo atrakcji sportowych i rekreacyjnych wygrywają!

Nie tylko duże hotele, ale nawet mniejsze ośrodki wypoczynkowe i pensjonaty chcąc zadowolić gości i uzyskać dobrą ocenę w serwisach bookingowych, nieustannie podnoszą standard i inwestują w kolejne atrakcje. To dobry sposób, by się wyróżnić na tle konkurencji, a zdjęcie ukazujące basen czy atrakcyjny plac zabaw na terenie jest często tym wiodącym, efektywnie promującym walory miejsca. Rosnący trend lokalnych, częstszych, ale krótszych wyjazdów daje szansę na odniesienie sukcesu obiektom w całej Polsce, które mądrze inwestują i mogą zaoferować gościom zróżnicowane i aktywne formy spędzania czasu, a także dbają o wizerunek w internecie. Prezentowanie atrakcji w mediach społecznościowych odbywa się wówczas nie tylko przez własne kanały, ale również poprzez profile i rekomendacje zadowolonych klientów, co podnosi skuteczność promocji.

Podczas najbliższej edycji Targów branży sportowej i rekreacyjnej SPORT INVEST zaprezentowane zostaną najnowsze propozycje firm oferujących nowoczesne i zróżnicowane stylistycznie place zabaw, wygodne siłownie zewnętrzne, baseny oraz bezpieczne nawierzchnie do stref rekreacyjnych.

Więcej informacji >>TUTAJ

Wstecz